ورزش

هوادار استقلال فوتبال تمیز و هجومی می‌خواهد/ اختلاف بالای رقم قرارداد بازیکنان قطعا مشکل ساز می‌شود/ استقلال خوزستان تیمی نیست که برای استقلال دردسر درست کند!

هوادار استقلال فوتبال تمیز و هجومی می‌خواهد/ اختلاف بالای رقم قرارداد بازیکنان قطعا مشکل ساز می‌شود/ استقلال خوزستان تیمی نیست که برای استقلال دردسر درست کند!

به گزارش خبرورزشی، از میثم منیعی دعوت کردیم تا برای بررسی شرایط استقلال در آستانه بازی با استقلال خوزستان میهمان خبرورزشی باشد.

میثم منیعی از انتظارات هواداران استقلال، نقل و انتقالات این باشگاه و همینطور تیم های مدعی لیگ برتر گفت.

علاوه بر این گفتگو که به بازی امشب استقلال خوزستان و استقلال تهران اختصاص دارد، گپ و گفت ویژه ای با میثم منیعی ترتیب دادیم که طی روزهای آتی تقدیم شما مخاطبان خبرورزشی می شود.

با یکی دیگر از برنامه های کالبدشکافی لیگ همراه شما هستیم. امشب استقلال تهران در خوزستان میهمان هم نام خوزستانی خود است. از میثم منیعی دعوت کردیم برای بررسی شرایط دو تیمم در خبرورزشی باشند. میثم منیعی سلام، خوش آمدید.

سلام و عرض ادب دارم خدمت شما و بینندگان گرامی، در خدمت شما هستم.

به عنوان سوال اول، در این دو هفته استقلال را چطور دیدید؟

کلا اگر بخواهی صحبت کنی در مورد لیگ و استقلال، هنوز آن طراوتی که باید باشد را ندیدیم. هفته های اول است و فکر می کنم شرایط بهتر می شود. ساختار تیمی استقلال تغییر آنچنانی نسبت به فصل گذشته نکرده است. همان سبک بازی را انجام می دهند. همان شکل بازی می کنند. با توجه به اینکه مهاجم نوک استقلال هم نیست، هنوز در حمله آن هارمونی به دست نیامده، باید بگذرد ببینیم چه می شود.

تعدادی از بازیکنان جدید در این دو هفته به میدان رفتند. مثل رامین رضاییان، کوشکی، اسلامی، زکی پور، اینها را چطور دیدید؟ چه کیفیتی داشتند؟

باید ببینیم در شکل تیمی چطور عمل می کنند. رامین رضاییان نسبت به باقی بهتر بوده است. در آینده می شود تاثیرات بازیکنان را بهتر دید. در کل فکر می کنم استقلال تیم کاملی است. در 15 سال گذشته یکی از کامل ترین تیم های استقلال را داریم. در هر پست تیم دو سه بازیکن با کیفیت دارد. این فصل انتظار از استقلال از نظر فنی بیشتر است. باید بهتر بازی کند. تماشاگرپسند تر بازی کند. طرفداران استقلال فوتبال فهم هستند. فوتبال تمیز و هجومی دوست دارند. استقلال باید به این سمت برود.

از بین بازیکنانی که جدا شدند جای کدام از همه بیشتر در تیم خالی است.

ورودی های استقلال نسبت به خروجی ها بار سنگین تری دارند. بازیکنان بسیار باکیفیتی آمدند. به کسانی که نام بردید می خواهم یک اسم اضافه کنم. مهدی هاشمی نسب وزنش از همه بیشتر بوده است. می توانست باشد تا وزن نیمکت استقلال بالاتر برود. صالح حردانی هم بازیکن خوبی بود. می توانست باشد تا رامین رضاییان یک خط جلوتر برود. برای بازیکنانی که جدا شدند آرزوی موفقیت دارم اما ورودی های استقلال وزن سنگین تری دارند.

با مهدی هاشمی نسب در ارتباط هستید؟

بله صحبت می کنیم.

بعد از قطعی شدن جدایی صحبت کردید؟

بله دیشب صحبت کردیم. آقا مهدی الان کنار مادرش است و استراحت می کند. فکر می کنم جای او در استقلال الان خالی است.

از دلایل جدایی با شما صحبت کردند؟

مهدی هاشمی نسب زیاد اهل صحبت و گله نیست. فکر می کنم اگر از کسی ناراحت باشد به خودش می گوید. امیدوارم شرایطی باشد که مهدی برگردد.

تعدادی از بازیکنانی که جدا شدند مثل حردانی و مرادمند مساله مالی داشتند. معتقد بودند چرا بازیکنان جدید با مبالغی بین 30 تا 60 میلیارد به استقلال آمدند و قرارداد بازیکنان قدیمی پانزده بیست میلیاردی است. اگر مثلا با همان 20 میلیارد در استقلال می ماندند، این مشکل ساز نمی شد برای تیم؟

قطعا تیم به هم می خورد. بازیکنان استقلال در برخی پست ها از لحاظ دستمزد گپ خیلی بزرگی بین شان است. در آینده استقلال به این خاطر به مشکل می خورد. مثلا بازیکنی که کمتر می گیرد، بیشتر بازی می کند و تاثیرگذار تر است. در آینده این بازیکن شاکی می شود که چرا دستمزد من این اندازه است. باید سلیقه بهتری به خرج دهند. قراردادها به هم نزدیک می شد. امیدوارم در ادامه به مشکل نخورند. تجربه به من نشان داده اگر اختلاف رقم قرارداد بازیکنان زیاد باشد، به مشکل می خورند.

استقلال خوزستان چطور؟ دنبال کردید این تیم را؟

دو بازی این تیم را دیدم. بیشتر روی بحث قدرت بدنی کار می کنند. فوتبال فیزیکی انجام می دهند. تیم متوسط رو به پایینی است و آنها را تیمی ندیدم که بتواند بالای جدول بیاید. روحیات تیمی استقلال خوزستان به جایی که فوتبال می کنند، نمی خورد. خوزستان بازی هجومی و تکنیکی دوست دارد اما آنها روی بحث فیزیکی و فنی کار می کنند.

با توجه به نقل و انتقالات، 4 تیم مدعی داریم. استقلال، پرسپولیس، سپاهان، تراکتور. شما در استقلال و تراکتور بازی کردید. به نظرت بین این مدعی ها کدام تی سر تر است؟

استقلال با توجه به خریدها و اسکلت تیمی که از سال قبل حفظ کرده، از نظر یارگیری تیم کامل تری است. بعد سپاهان و تراکتور هستند. پرسپولیس را به اندازه سالهای گذشته خوب ندیدیم. شاید پرسپولیس سال های گذشته نیز اوایل فصل خوب کار نمی کرد اما آن بحث تاکتیکی و قدرت فردی بازیکنانش را در تیم می دیدیم. پرسپولیس اما آن اندازه که سالهای قبل خوب بوده، نیست. حالا شاید بازیکنان مصدومش برسند، بهتر شود. اما خوب استقلال سپاهان، تراکتور می توانند مدعی قهرمانی باشند. البته اگر تراکتور بتواند بحث های حاشیه اش را کنترل کند. مربی خوبی هم دارد.

ممنون از شما، میثم منیعی عزیز. این وعده را به مخاطبان بدهم که یک گپ و گفت ویژه هم با میثم منیعی خواهیم داشت که هفته آینده تقدیم شما می شود. تا برنامه ای دیگر، خدانگهدار.

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا